понедельник, 16 марта 2015 г.

Підготовка до проекту. Модуль2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме, що ця модель навчання орієнтована на інтереси учня. Також він допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме Ключового питання та Тематичних питань. Ці питання  сприяють розвитку в учнів навичок творчого і критичного мислення, допомогають їм краще зрозуміти основні концепції теми. Були невеликі труднощі при виборі ключового запитання "Що призводить розум в порядок". Досвід показує, що ключове питання не завжди забезпечує прямий шлях до розкриття певної теми, незважаючи на те, що воно має всеосяжний та стимулюючий характер. Під час цього модуля я робила корекцію наших питань проекту, створювала стартову презентацію проекту та список рекомендованої літератури для учнів. Складала план навчального проекту та план впровадження в Google документах. При виконанні цього модуля я обмінювалася з іншими слухачами курсу своїми думками щодо обраної теми проекту. Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме те , що в його основі лежить розвиток в учнів пізнавальних навичок, вміння самостійно конструювати свої знання та орієнтуватися в інформаційному просторі.

1 комментарий: